הגיל השלישי

תוחלת החיים בישראל היא מהגבוהות בעולם. בני הגיל השלישי חיים שנים רבות

יותר ומעוניינים להמשיך ולקיים אורח חיים פעיל וליהנות ממראה אסתטי.

גיל שלישי

פה בריא וחיוך יפה בכל גיל.

תוחלת החיים בישראל היא מהגבוהות בעולם. בני הגיל השלישי חיים שנים רבות יותר ומעוניינים להמשיך ולקיים אורח חיים פעיל וליהנות ממראה אסתטי. אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על איכות החיים בגיל השלישי הוא בריאות הפה. כיום, בזכות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מאפשרת לנו רפואת השיניים ליהנות ממראה אסתטי וצעיר בכל גיל, ומתפקוד מעולה של הפה והשיניים.

המהפכה הבריאה בתחום רפואת השיניים לגיל השלישי.

הפתרונות החדשים שמציעה רפואת השניים מעניקים לך שיקום איכותי וקבוע. במקום פתרונות מהדור הישן, כגון תותבות חלקיות או שלמות, ניתן, כיום, לשקם את הפה שיקום קבוע מלא על גבי שתלים או לבצע תותבות חלקיות או שלמות מעוגנות שתלים. עכשיו, אתה יכול להמשיך בחייך, ללא הפרעה וליהנות מתחושה טבעית בשיניים, מיכולות לעיסה ודיבור משופרות וממראה אסתטי.

כל הפתרונות במקום אחד.

המרפאה שלנו מעמידה לרשותך את מגוון טיפולי השיניים המתקדמים בעולם לגיל השלישי, באווירה חמה, מכילה ועוטפת. הצוות הרפואי כולל כירורג מומחה, רופאה לטיפולי שורש ושיננית, בעלי ניסיון עשיר בטיפול בבני הגיל השלישי. המרפאה הינה בעלת נגישות מלאה, לרבות אפשרות לטיפול בכיסא גלגלים. בנוסף, אנחנו מפעילים מרפאה ניידת, המאפשרת הגעה עד לבית או למיטת האשפוז.

מרפאתנו מומלצת על ידי ארגון עמדא לטיפול בחולי אלצהיימר. אנו משתמשים בשיטות טיפול התנהגותיות כגון, טיפול במוזיקה, המאפשרות להימנע מטיפול שיניים באשפוז בבית חולים.

נשמח להעניק לך מידע נוסף אודות טיפולי השיניים היעודיים לבני הגיל השלישי.

לקביעת תור למרפאתנו, ניתן ללחוץ כאן...

דילוג לתוכן